نیکانیکا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

جیگرطلا عشق مامان وبابا

آخه چرا گریه؟؟؟

1393/4/15 15:47
279 بازدید
اشتراک گذاری

نیکا جونم چندروزه که خیلی گریه میکردی منم نمیدونستم دلیل گریه هات چیه بعضی وقتا گوشتو میگرفتیو میکشیدی بعضی وقتاهم دستتو میذاشتی  تو دهنت فشارمیدادیو گریه میکردی تااینکه دیروز من و تو وبابایی رفتیم پیش دکترت اونم

بعدشم کلی ویتامین  و  غذای کمکی  داد و گفتش 10 روز دیگه بازم واسه معاینه بریم پیشش  خدارو شکر که مشکلی نداشتی  و فقط لثه پایینیت ورم کرده بود و خیلی اذیتت میکرد خدایا زود دندون کوچولوی دخترم در بیاد       و این همه سختی نکشه niniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (2)

تبادل لينک
18 تیر 93 7:20
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --
باباوحیدومامان ارزو
پاسخ
مرسی از راهنماییت
مامان پرنیا
23 تیر 93 16:16
سلام من شما رو لینک کردم گلم
باباوحیدومامان ارزو
پاسخ
سلام من هم همینطور